مبارزه با افکار فمنیستی

این وبلاگ جهت مبارزه با شیوع افکار فمینیستی و فروپاشی خانواده و جابجایی نقش سنتی و اسلامی زن و مرد تاسیس شده است.

مبارزه با افکار فمنیستی

این وبلاگ جهت مبارزه با شیوع افکار فمینیستی و فروپاشی خانواده و جابجایی نقش سنتی و اسلامی زن و مرد تاسیس شده است.

جهت مبارزه با شیوع تفکرات فمنیسیتی در خانواده ها و جامعه و رسانه ها، با توجه به آمار روز افزون طلاق و افزایش فساد و فروپاشی خانواده تلاش جدی لازم است. متاسفانه در قلمرو دجالی ماشینی مدرن امروز، فرصت مناسب برای کسانی که می خواهند فطرت انسان را زیر پا گذارند و نسل بشر را منقرض کنند فراهم آمده است. اما نکته تلخ اینجاست که دین نیز دستاویز تمدن ضاله و مکاتب ضاله ای نظیر فمینیسم شده است و سعی در ترکیب فمینیسم که هیچ سازگاری با اسلام ندارد در احکام دین می شود. امروزه با کمال گستاخی مسئولیت مردان در قرآن که مسئولیت نان آوری و مادی و معاش خانواده و جامعه است به حق زن تبدیل شده است. در صورتی که اتفاقا حقوق زن و مرد هر دو در این سیستم لگدمال می شود.

بایگانی
  • ۱
  • ۰

همیشه از قدیم بحثی که فعالان حقوق زن مطرح می کردند حضور کم زنان در جامعه است اما این جمله را می توان به گونه دیگر مطرح کرد که کمی نگرش تغییر یابد. "چرا حضور مردان در جامعه زیاد است!!!" یعنی اصل همین جمله اخیر بوده ، چون بحث مقایسه است. و درمان آن نیز بیرون انداختن عده ای از مردان و جایگزین کردن آنان با عده ای زن هست.

با همین تفکر کار امروز به این جا کشید که خیلی از فرصت ها از مردان گرفته شد بدون این که خواست قلبی زنان باشد. اکثر زنان امروز می نالند از عدم مردانگی مردان و یا بی مسئولیتی مردان اما باید این مسئله را مطرح کرد که عدم داشتن مسئولیت بی مسئولیتی می اورد. وقتی بحث حضور کم زن بود فکر این نمیشد حضور بیشتر زنان در جامعه به حضور کمتر مردان می آنجامد.

همین شد که اکنون بسیاری از صندلی های دانشگاهها و ادارات توسط زنان گرفته شد در صورتی که می توانست در آن صندلی ها مردی نشسته باشد و مسئولیتی را عهده دار شده باشد. در قدیم مسئولیت های اجتماعی عمدتا با مرد بود و نقش زن همراهی مرد بود. و مرد و زن به معنای واقعی مکمل و شریک بودند اما امروزه رقابت ناسالم جای شراکت را گرفته است.

به هر حال امروزه افراط حضور زنان در جامعه کاملا مشهود است. به عنوان مثال در رشته هایی که ممکن است طرف هر روز با صدها کارگر مرد در تماس باشد ، تعداد زیادی زن تحصیل می کنند. اما نه کار مربوط به رشته با توجه به شرایط آن از نظر اخلاقی درست است و نه مناسب با وضعیت روانی و جسمانی زن و در عوض این کار که برای یک مرد مناسب بود و  حتما به ازای کار هر زن از مردی سلب شده است.

در قدیم که مذهب پررنگ تر بود به این مسائل توجه خیلی بیشتری می شد و علیرغم این که حکومت پهلوی حکومت دینی نبود اما جامعه مشکلات امروز را نداشت. چگونه می شود از مردانی که امکان حصول مسئولیت از انان گرفته می شود و روز به روز هم بیشتر گرفته می شود انتظار مسئول بودن را داشت. این یک واقعیت است که بیان شد یعنی هیچ گاه حضور افراطی قشری بدون عدم حضور قشری دیگر امکان پذیر نیست. با توجه به شیوه تقسیم مسئولیت در اسلام مشخص است که شیوه مردم در گذشته نه چندان دور خیلی نزدیکتر به زندگی مورد نظر اسلام بوده است.

اما چرا شرایط امروز از احکام اسلام دور است؟ ، بر خلاف حرفهای بسیاری از فمنیستها ، حضور پررنگ مردان در جامعه در گذشته به معنای سلطه نبود بلکه به معنای مسئولیت بود ، زنان هر چند هم که حضور جدی داشته باشند هیچ گاه بر اساس فطرت خود تمایل ندارند در برابر مرد مسئول باشند و یا مسئولیت مرد سالمی را به عهده گیرند.( البته این بحث جدا از فداکاری های زنان سابق در زندگی با همسران بیمار خود است.) و اصولا این سیستم خانواده برای خود زنان هم خوشایند نیست و برای همین مدام از مردان امروزی می نالند و مردان هم چون در مقابل خیلی از زنان امروز نمی توانند مسئولیتی عهده دار شوند خودبخود سرد و بی مسئولیت می شوند و رفته رفته غیرت و مردانگی شان خاموش می شود و جامعه و آینده بسیار هولناکی به وجود خواهد امد. از طرفی چنین مردانی خیلی کم به فکر ازدواج و تشکیل خانواده می افتند بخصوص در برابر زنان مقابل خود که طبیعی است چون این نیز از فطرت مرد نشئت می گیرد. و البته که در چنین جامعه ای امنیت و آرامش زنان نیز خیلی کم خواهد شد.

این که به اسم حق حضور در جامعه ، تفریط حضور مردان در جامعه رقم بخورد هیچ سازگاری با الگوی اسلام ندارد.

در این وبلاگ در پست های زیادی اشاره شد که پست ها و مسئولیت های سنگین زنان نه تنها طبق متن بالا ، به معنای گرفتن این مسئولیت ها از مردان است که برای آنان این مسئولیت ها مناسب است بلکه تنها فشار اوردن به زن و شکستن او و تحت فشار قرار دادن خانواده او و نیز مانعی برای رسیدن به مسئولیت واقعی زن است.

نظرات (۳)

برو گمشو
ریدم ب اسلام و دین و قرانتون 
کاملا درسته به همین دلیل نصف ازدواج ها در کمتر از پنج سال به طلاق ختم میشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی