مبارزه با افکار فمنیستی

این وبلاگ جهت مبارزه با شیوع افکار فمینیستی و فروپاشی خانواده و جابجایی نقش سنتی و اسلامی زن و مرد تاسیس شده است.

مبارزه با افکار فمنیستی

این وبلاگ جهت مبارزه با شیوع افکار فمینیستی و فروپاشی خانواده و جابجایی نقش سنتی و اسلامی زن و مرد تاسیس شده است.

جهت مبارزه با شیوع تفکرات فمنیسیتی در خانواده ها و جامعه و رسانه ها، با توجه به آمار روز افزون طلاق و افزایش فساد و فروپاشی خانواده تلاش جدی لازم است. متاسفانه در قلمرو دجالی ماشینی مدرن امروز، فرصت مناسب برای کسانی که می خواهند فطرت انسان را زیر پا گذارند و نسل بشر را منقرض کنند فراهم آمده است. اما نکته تلخ اینجاست که دین نیز دستاویز تمدن ضاله و مکاتب ضاله ای نظیر فمینیسم شده است و سعی در ترکیب فمینیسم که هیچ سازگاری با اسلام ندارد در احکام دین می شود. امروزه با کمال گستاخی مسئولیت مردان در قرآن که مسئولیت نان آوری و مادی و معاش خانواده و جامعه است به حق زن تبدیل شده است. در صورتی که اتفاقا حقوق زن و مرد هر دو در این سیستم لگدمال می شود.

بایگانی
  • ۱
  • ۰


 تکیه گاه امن زن کجاست؟!

تکیه گاه امن زن کجاست؟!

آمار بازدیدها : 2580

تکیه گاه امن  زن کجاست؟
یکی از انگیزه های اصلی زنان تکیه گاه خواهی آنان است ؛ این گفته بسیاری از خانم هاست !« احساس می کنم همسرم تکیه گاه خوبی برای من نیست»!
 وجود همسری محکم  و با اعتماد به نفس و قابل اطمینان روح زن را آرام می سازد و به آنان اطمینان خاطر می بخشد! آنان اگر فکر کنند همسرشان از پس کار ها بر می آید به خود می بالند در چنین شرایطی زن بازوی شوهرش را دلبرانه می گیرد و وارد مهمانی ها می شود و با شعف شب مهمانی را سپری می سازد و پس از بازگشت از مهمانی چون گلوله از آتش سرخ در اتاق خواب با عشوه های تنانه ببر زندگی اش را آرام و مهربان می سازد!  
و اما مردان هم به زنی لبریز از زنانگی و نیاز و ناز نیازمند اند ، مردان همان اندازه که از یک انبرقفلی زنگ زده قدیمی متنفرند از یک زن زمخت و زبر و مردوار گریزانند و برایشان تهوع آور است!
 مفهوم تاریخی ازدواج این است :اتحاد عشوه گری زنان و قدرت مردان! یا میز گرد زیبایی و قدرت! (زن از تکیه کردن لذت می برد و مرد از تکیه گاه بودن )، زن از پناه یردن به سکون می رسد و مرد از پناه دادن ! زن از دوست داشته شدن و مرد از دوست داشتن ! مرد پیشه اش عاشق وشی است ، زن لذتش معشوقگی! 
زندگی آرام و لذت بخش محصول این تعامل و داد و ستد روانی است. اما امروزه موضوع بسیار نگران کننده و حتی خطر ناک است ! برخی از زنان دنیای امروز با استحاله ای حدودا ده ساله به مردان زبری بدل شده اند! که از دید مردان نفرت انگیز به نظر می رسند اینان اگر چه مانتو به تن دارند ودر آینه خود رو یواشکی رژی بر لبشان می کشند اما ، نه زن ، که اینان مردانی هستند که مغرورانه بر طبل استقلال می کوبند! و از سویی برخی مردان هم با یک دگردیسی تاریخی به زن بدل شده اند!
کو آن مردان دلیر و لبریز از اعتماد به نفشس دیروز ؟! کو آن زنان لبریز از زنانگی عصر ماردانمان! زنان مرد خو ،شانه هایتان را به پیش آورید که مردان کوچولوی شما می خواهند سرشان را بر شانه شما بگذارندو گریه ای حسابی سر دهند! زنان و مردان امروز خود را آماده کنید تا حلقه های ازدواجتان را در مرداب های فمینیستی بیندازید و بر نیمکت های حاشیه تاریخ، روزنامه های حقوق زن را مطالعه کنید تا مرگ عشق فرا برسد!
اگر زنان زن و مردان مرد نباشند خانه و خانواده با اره بی رحم نا مهربانی و خشونت به دو نیم تبدیل خواهد شد ، خودمان باشیم زنان نازنین روزگار من تا دیر نشده است سرتان را به شانه های شوهرانتان بچسبانید و زمزمه های عاشقانه سر دهید ! و مردان نازنین روزگار من نیز محم و استوار بر پاهای آهنین خود تکیه کنید ، تا بر شانه راستتان همسر طنازتان  و بر شانه چپتان فرزند شیرینتان تکیه کند و یکی از دلپذیر ترین عکس های تاریخ خانواده ساخته شود !                             ( آرمان داوری)

نظرات (۳)

نادانی وحماقت  وقلدری از کلمات میباره از کجا اومدی از بشت کوه یا انسان بدوی هستی نیاندرتال با اون حرفای مسخره ات عقب مانده افزایش امار طلاق به دلیل بی بندوباری شما مردهاست اعتیاد خیانت وهرزگی تون تو حرفات توهین به خانما میکنی یه حدیث از حضرت محمد برات بگم شاید خفه شی به زنان توهین نمیکند مگر شخص لئیم وبست وانان را گرامی نمیدارد مگر شخص بزرگواربه کوری چشمت دنبال ریاست جمهوری هم هستیم
عالی بود 
نمیدونم چ کسی این حق رو به شما داده جای زن ها تصمیم بگیرید،  این تفک ها جاهلانست شرایط باید برابر باشد و بانوان خود انتخاب میکنند که این شغل را داشته باشند یا خیر،  تکیه کاه از سوی نیاز تفکر جاهلانه ایست که از انسانیت دور هست اینکه زن از روی نیاز اقتصادی و یا اجتماعی محتاج شریک مرد خودش باشد برده داریست،  اصل تکیه گاه احساسیست تکیه گاهی از سر اعتماد متقابل اگر اصل ها این باشد پایه های زندگی بسیار قوی تر میشوند و تکه کردن از سر انتخاب است نه احتیاج و دیگر نیار محدود کردن بانوان برای اینکه در سلطه مردان باشتد نیست،  هرشخصی که روح و عقل دارد انسان است و حق انتخاب برای خودش را دارد نه سفید برای سیاه نه مرد برای زن حق تصمیم گیری ندارد،  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی